Birma

Ngapali

Turkusowa woda, biały piasek, zielone palmy, wszystko, czego można oczekiwać po tropikalnej plaży. Niewielu turystów tu dociera, więc infrastruktura nie jest przesadnie bogata, ale amatorzy pustych, dzikich plaż będą się czuć jak w raju. W wolnych chwilach można pokręcić się po okolicznych wioskach, albo wynająć łódź i zwiedzić pobliskie wyspy.

Jak się dostać do Ngapali

Do Ngapali można się dostać bezpośrednim autobusem z Yangon. Podróż trwa 18 godzin.

Opinie o Ngapali
+ DODAJ

Zachwycający
Wspaniałe miejsce i ludzie, piękna przyroda choć bywa lepiej w tej części azji. Drogo, drogo, drogo...
Zachwycający
Zjawiskowo piękne miejsce. Byliśmy pod koniec kwietnia. Zero turystów, przepiękny hotel. masa lokalnych, rodzinnych knajpek, jedzenie wymiata. Krótki lot z Rangunu ... taka wisienka na torcie na koniec wyprawy po Birmie :) Jedna z najpiękniejszych i najczystszych plaż w Azji :)
Zachwycający
Sa loty z Yangon do Thandwe,co najmniej 3 X dziennie!bilet lotniczy tam i z powrotem ok 100 ?
Bardzo fajny
Warte odwiedzin,chociazby w drodze powrotnej z MraukU do Rangunu.Dluga parokilometrowa plaza,piasek moze nie tak jedwabisty jak na niektorych tajskich wysepkach,woda moze nie tak szmaragdowa,ale generalnie mozna naprawde odpoczac,kupic pare fajnych drobiazgow dla zony i kochanki,no i najesc sie za wszystkie czasy przepysznym seafoodem za niewielkie pieniadze co akurat w innych rejonach Birmy juz nie jest takie proste.Plaza konczy sie wioska rybacka,na granicy stoi budka wartownicza tamtejszej ubecji dbajacej o spokoj turystow dostarczajacych jak powszechnie wiadomo cenne dewizy,ale ludnosc kursuje tam a nazad czy to w celach transportowych noszac na grzbiecie niewiarygodne ciezary np.pnie drzew wagi okolo 50 kg - trasa 5 kilometrow w pelnym sloncu - czy tez handlowych.Fantastyczny klimat,przynajmniej w lutym.....
Zachwycające
Piękne miejsce a wszystko jest na dwóch galeriach fotograficznych. Warto tam pojechać. http://obiezyswiat.org/index.php?gallery=10601 http://obiezyswiat.org/index.php?gallery=10635
Bardzo fajne
Szeroko półkolista plaża otoczona wianuszkiem mniej lub bardziej wygodnych chat czy wrecz rezydencji a 400$ za noc,oddzielonych drogą od domkow lokalnej ludnosci.Zestawienie miejscami cholernie szokujące,ale Birma wlasnie taka jest w wielu miejscach. Singapore Sling 5$,ciastko podobnie,widok z wygodnego fotela na piekny zachod slonca za darmo,podobnie jak i lezaki i palmowe parasole na plazy. Jedyne miejsce jak dotad w ktorym powrot z kolacji na wysepce tuz przy brzegu zmuszony bylem odbyc wplaw,co biorac pod uwage pełny brzuch i wsteczna falę szlo dosc kiepskawo.NA plazy oczekiwaly psy plaży,ograniczajace sie do niegroźnych,podobno,powarkiwań,na szczescie najwyraźniej rownież po kolacji.Za bardzo sympatyczny hotel Ngapali Resort placilem 25$ za dobę,dopiero na koniec niestety odkrylem ze mają chyba najlepszą kuchnię w okolicy.Generalnie fajne miejsce na bardzo spokojne pare dni oddechu spedzone w zaleznosci od stanu kieszeni w mniej lub bardziej luksusowych warunkach.
Zachwycające
jedna z najpiekniejszych plaz jakie widzialam w zyciu, przyklejona do rybackiej wioski, siedzac czy spacerujac na plazy mozna podpatrywac zycie miejscowych rybakow. niewielu turystow, brak duzych hoteli, dyskotek jest niewatpliwie dodatkowa zaleta dla poszukujacych ciszy, w malych restauracyjkach mozna sie opychac swiezymi rybami i owocami morza. dojazd ladem uciazliwy ale tez mozna doleciec tu samolotem, z Bagan czy Yangon to wydatek ok. 8O $.
Bardzo fajne
Pare lat temu było super,ale z kazdym rokiem jest gorzej...dojazd koszmarny,ale potem jaka nagroda:)
Zachwycające
to jest miejsce zachwycajace prawdziwy raj tropikalny nie zkazony cywilizacja POLECAM!!
Zachwycające
Re we la cja. Plecam rower i wycieczke na pobliskie wzgorza. Mnisi otwarci i zyczliwi, usmiechniete, piekne kobiety pomykajace z gracja, "suszenie ryb na plazy. Cudowne wrazenia.
Średnia ocena na podstawie 10 opinii: 5/5.
Przewodnik > Birma > Ngapali